+386 35 71 67 29 denis.polajzer@gmail.com

VRAČILA IZDELKOV
V skladu z 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14-ih dneh od dneva prevzema naročenih artiklov trgovcu na elektronski naslov denis.polajzer@gmail.com sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Potrošnik artikel vrne v 14-ih dneh od dneva ko sporoči, da od pogodbe odstopa.  Strošek, ki ga ima kupec zaradi odstopa od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Vrnjeni artikli morajo biti brez znakov uporabe, z vsemi etiketami. Vračilu mora biti priložena fotokopija računa in številka transakcijskega računa, kamor trgovec vrne kupnino. V primeru, da je napaka za kupca povzročila neupravičene stroške, jih bo trgovec skušal poravnati najkasneje v 14-ih dneh od argumentiranega obvestila s pojasnilom o napaki. Trgovec kupcu za vrnjene artikle trgovec najkasneje v 14-ih dneh od prejema sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe vrne vplačani znesek. Promocijske kode in ostali popusti se kupcu ne vrnejo. Vračilo kupnine trgovec nakaže na transakcijski račun kupca. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti blaga posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne na naslov Denis Polajžer s.p., Šlandrov trg 19, 3310 Žalec, zraven pa priloži OBRAZEC ZA VRAČILONOVEGA ARTIKLA. V kolikor se kupec artikel naroči in ga že uporablja, po tem pa se na artiklu pojavi napaka, ima kupec možnost reklamirati artikel. Artikel trgovec vrne dobavitelju, ta pa opravi strokovni pregled. V primeru tovarniške napake na izdelku, ki ni posledica mehanske poškodbe ali napačne uporabe, se reklamacija takoj odobri. V primeru neupravičene reklamacije trgovec izda odgovor pooblaščenega sodnega izvedenca. Preden kupec vrne artikel, ki ga želi reklamirati, mora izpolniti reklamacijski zapisnik in ga priložiti k reklamiranem izdelku skupaj z originalnim računom. Reklamacije se pošljejo na naslov Denis Polajžer s.p., Šlandrov trg 19, 3310 Žalec, skupaj z REKLAMACIJSKIMZAPISNIKOM. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.