VRAČILA IZDELKOV
V
skladu z 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14-ih
dneh od dneva prevzema naročenih artiklov trgovcu na elektronski naslov denis.polajzer@gmail.com sporoči,
da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navesti razloga
za svojo odločitev. Potrošnik artikel vrne v 14-ih dneh od dneva ko sporoči, da
od pogodbe odstopa. Strošek, ki ga ima kupec zaradi odstopa od pogodbe,
je strošek vračila artiklov.
Vrnjeni
artikli morajo biti brez znakov uporabe, z vsemi etiketami. Vračilu mora biti
priložena fotokopija računa in številka transakcijskega računa, kamor trgovec
vrne kupnino. V primeru, da je napaka za kupca povzročila neupravičene stroške,
jih bo trgovec skušal poravnati najkasneje v 14-ih dneh od argumentiranega
obvestila s pojasnilom o napaki.
Trgovec
kupcu za vrnjene artikle trgovec najkasneje v 14-ih dneh od prejema sporočila o
odstopu od kupoprodajne pogodbe vrne vplačani znesek. Promocijske kode in
ostali popusti se kupcu ne vrnejo. Vračilo kupnine trgovec nakaže na
transakcijski račun kupca. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče. Pošiljk z
odkupnino ne sprejemamo.
Potrošnik
odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti blaga
posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje
blaga.
V
primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne na naslov Denis
Polajžer s.p., Šlandrov trg 19, 3310 Žalec, zraven pa priloži OBRAZEC ZA VRAČILONOVEGA ARTIKLA.
V
kolikor se kupec artikel naroči in ga že uporablja, po tem pa se na artiklu
pojavi napaka, ima kupec možnost reklamirati artikel. Artikel trgovec vrne
dobavitelju, ta pa opravi strokovni pregled. V primeru tovarniške napake na
izdelku, ki ni posledica mehanske poškodbe ali napačne uporabe, se reklamacija
takoj odobri. V primeru neupravičene reklamacije trgovec izda odgovor
pooblaščenega sodnega izvedenca.
Preden
kupec vrne artikel, ki ga želi reklamirati, mora izpolniti reklamacijski
zapisnik in ga priložiti k reklamiranem izdelku skupaj z originalnim računom.
Reklamacije se pošljejo na naslov Denis Polajžer s.p., Šlandrov trg 19,
3310 Žalec, skupaj z REKLAMACIJSKIMZAPISNIKOM.
Pravico
do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak
natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.